Pozdrowienia dla wszystkich - jestem tu członkiem od około roku, ale do tej pory nic nie opublikowałem. Wiem, że było sporo wątków dotyczących zamiany LSx w C3, ale pomyślałem, że dodam swoje doświadczenia do bogactwa informacji tutaj!
Tak naprawdę zacząłem budowę nieco mniej niż rok temu, w samą porę na Photo Bucket Phiasco, które wymazało wiele informacji, właśnie wtedy, gdy najbardziej ich potrzebowałem! Samochód był czymś w rodzaju "znaleziska w stodole", 81 4-biegowy z 46 000 rzeczywistych mil. Bez uszkodzeń, bez brakujących części wewnątrz i na zewnątrz i co najbardziej zaskakujące bez rdzy, poza pewną rdzą powierzchniową tu i ówdzie na podwoziu. To stan samochodu skłonił mnie do zrobienia pełnego resto-modu.
To moja pierwsza próba publikowania ze zdjęciami poprzez przesłanie ich do DC. Na początku prawdopodobnie trochę namieszam, więc proszę o cierpliwość! Porady i sugestie są mile widziane! Więc zaczynamy....
Tak naprawdę zacząłem budowę nieco mniej niż rok temu, w samą porę na Photo Bucket Phiasco, które wymazało wiele informacji, właśnie wtedy, gdy najbardziej ich potrzebowałem! Samochód był czymś w rodzaju "znaleziska w stodole", 81 4-biegowy z 46 000 rzeczywistych mil. Bez uszkodzeń, bez brakujących części wewnątrz i na zewnątrz i co najbardziej zaskakujące bez rdzy, poza pewną rdzą powierzchniową tu i ówdzie na podwoziu. To stan samochodu skłonił mnie do zrobienia pełnego resto-modu.
To moja pierwsza próba publikowania ze zdjęciami poprzez przesłanie ich do DC. Na początku prawdopodobnie trochę namieszam, więc proszę o cierpliwość! Porady i sugestie są mile widziane! Więc zaczynamy....