Corvette Forum : DigitalCorvettes.com Corvette Forums banner
21 - 40 of 244 Posts
Użyłem poprzecznicy 80-82 pod moim 77 do przeszczepu LS. Przeczytałem, że 4L60 przykręciło się do niej bezpośrednio, no cóż, zrobiło to po tym, jak zrobiłem nowy język, aby pasował :laughing: Użyłem go, ponieważ poprzecznica 77 ma dwa otwory, ale pozycja miski olejowej 4L60 oznaczałaby kilka ciasnych zakrętów w rurach, bez których mogłem się obejść.

Używam podwójnych rur i musiałem zmodyfikować poprzecznicę, aby pasowała.

Image


tylko pomysł, nie jestem pewien, czy problem z dolnym siedzeniem wpłynie na to.
 
Discussion starter · #22 ·
Użyłem poprzecznicy 80-82 pod moim 77 do przeszczepu LS. Czytałem, że 4L60 przykręcono do niej bezpośrednio, cóż, zrobił to po tym, jak zrobiłem nowy język, aby pasował :laughing: Użyłem go, ponieważ poprzecznica 77 ma dwa otwory, ale położenie miski olejowej 4L60 oznaczałoby kilka ciasnych zakrętów w rurach, bez których mógłbym się obejść.

Używam podwójnych rur i musiałem zmodyfikować poprzecznicę.


Image


tylko pomysł, nie jestem pewien, czy problem z dolnym siedzeniem wpłynie na to.
Masz tam czystą konfigurację, podoba mi się. Niewiele zrobiłem jeszcze z nadwoziem, skupiłem się na podwoziu/układzie napędowym. Kilka zdjęć poniżej pokazuje problem spowodowany przez miskę siedzenia elektrycznego po stronie kierowcy. Nie ma możliwości poprowadzenia rury pod miską siedzenia kierowcy bez jej opadania poniżej ramy, więc nie jest to realna opcja. Myślę, że może być wystarczająco dużo miejsca tuż za poprzecznicą, aby skierować rurę na stronę pasażera, a następnie przejść z powrotem przed wyjściem z tyłu. Jeśli to się nie uda, przypuszczam, że mógłbym porzucić elektryczne siedzenie, chociaż powiedziano mi, że manualne prowadnice siedzeń dla 81-82 są prawie niemożliwe do znalezienia. To w połączeniu z wytworzeniem nowej miski siedzenia sprawia, że ​​jest to opcja możliwa, ale niepożądana. Jeśli wszystko inne zawiedzie, przypuszczam, że w mojej przyszłości mogą pojawić się rury boczne, ale nie są one moimi ulubionymi. Umieściłem również w standardowej poprzecznicy wgłębienie, które odzwierciedla to po stronie pasażera. Pierwotnie zamierzałem użyć pociętej poprzecznicy jako szablonu do wykonania nowej, ale mogę jej po prostu użyć. Będzie wyglądać trochę lepiej po malowaniu proszkowym.


Image
Image
Image
 
Tak, widzę twój problem i dylemat, aby go naprawić.

Osobiście chciałbym trzymać się udogodnień w środku, więc przyjrzałbym się innemu prowadzeniu wydechu.

Jeśli nie byłbyś przeciwny rurkom bocznym, to chyba nie byłoby problemu, przepraszam, nie mam żadnej realnej pomocy do zaoferowania, tylko szalony pomysł przejścia na pojedynczy 3 cale i z powrotem na podwójny (jakby) zgodnie z fabrycznym ustawieniem, ale to prawdopodobnie bardzo by dudniło.
 
Discussion starter · #25 ·
C3 Body Lift

Miałem kilka osób, które pytały o adaptery do podnoszenia nadwozia, które zrobiłem, więc podzielę się nimi tutaj.

Jednak ważne jest ostrzeżenie;

***NIGDY NIE PRÓBUJ PODNOSIĆ NADWOZIA Z PRZYMOCOWANYM PODWOZIEM!!

***MOCOWANIA NADWOZIA NIE SĄ ZAPROJEKTOWANE DO UTRZYMANIA CIĘŻARU PODWOZIA! JEŚLI SPRÓBUJESZ PODNIEŚĆ W TEN SPOSÓB CAŁY SAMOCHÓD, PRAWDOPODOBIEŃSTWO USZKODZENIA/ZNISZCZENIA NADWOZIA JEST PRAWDZIWIE GWARANTOWANE!!!

*** PRZEJMUJESZ WSZELKIE RYZYKO, JEŚLI WYKONASZ I UŻYJESZ ADAPTERÓW!!!

Ok, po tym wszystkim, kiedy po raz pierwszy podniosłem nadwozie z podwozia, użyłem haków/pasków dostępnych u kilku specjalistycznych dostawców Corvette. Działały, ale na pewno nie budziło to zaufania. Poza tym trudno jest pracować nad nadwoziem, gdy zwisa i się kołysze.

Zdecydowałem, że lepiej będzie wykonać jakiś adapter, który można umieścić na ramionach podnośnika. Skończyłem więc z "guzikami", które wpadają w ramiona podnośnika, płytą 3/8", do której można przyspawać guziki, i ostrzem 3/16", które pasowałoby między szynę ramy a "kanał" klatki.

Jeśli spróbujesz tego, upewnij się, że ciężar nadwozia jest podparty przez górną część "ostrza", gdzie styka się ono z kanałem klatki, A NIE dolną krawędzią nadwozia!

To ustawienie działa bardzo dobrze i mocno i bezpiecznie podtrzymuje nadwozie. Mam rysunki CAD, które zrobiłem dla mojego Forward Lift. Daj mi znać, jeśli ktoś jest zainteresowany rysunkami.

I PRZEDE WSZYSTKIM BĄDŹ BEZPIECZNY. Te adaptery zostały zaprojektowane ze znacznym współczynnikiem bezpieczeństwa, ale jeśli nie jesteś pewien swoich umiejętności spawalniczych lub produkcyjnych, znajdź przyjaciela, który jest. Ponownie, NIE PONOSZĘ ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI za użycie tych adapterów
Image
Image
Image
Image
Image
 
Discussion starter · #27 ·
Tak, widzę twój problem i dylemat, aby go naprawić.

Chciałbym osobiście zachować udogodnienia we wnętrzu, więc przyjrzałbym się innemu prowadzeniu wydechu.

Jeśli nie byłbyś przeciwny rurkom bocznym, to chyba nie byłoby problemu, przepraszam, nie mam żadnej realnej pomocy do zaoferowania, tylko szalony pomysł przejścia na pojedynczą 3-calową i z powrotem na podwójną (jakby) jak w fabrycznym ustawieniu, ale to prawdopodobnie bardzo by dudniło.
Po omówieniu tego z dobrym przyjacielem z dużym doświadczeniem w produkcji, zdecydowałem się na wykonanie własnego systemu przy użyciu jednego (lub więcej) zestawów ze stali nierdzewnej 304, które są dostępne. Użyję prefabrykowanej rury "X" wraz z odcinkami giętymi na trzpieniu. Będę musiał odświeżyć swoje umiejętności TIG, jeśli w ogóle je mam! Więcej wkrótce, będę publikował posty o moich postępach, gdy dojdę do tego punktu.
 
Discussion starter · #28 ·
Pozycja dźwigni zmiany biegów

Ok, skonfigurowałem zestaw dźwigni zmiany biegów American Powertrain, uchwyt dźwigni zmiany biegów zostanie zamontowany po lewej stronie trzpienia. Bardzo blisko idealnej pozycji. Dźwignia zmiany biegów AP ma bardzo krótki skok i niezależnie regulowane napięcie dla prawej i lewej bramki. Krótki uchwyt dźwigni zmiany biegów z lekkim kątem do tyłu powinien być odpowiedni. LS3 z T-56.

Image
 
Po omówieniu tego z dobrym przyjacielem z dużym doświadczeniem w produkcji, zdecydowałem się na wykonanie własnego systemu przy użyciu jednego (lub więcej) zestawów ze stali nierdzewnej 304, które są dostępne. Użyję prefabrykowanej rury "X" wraz z odcinkami giętymi na trzpieniu. Będę musiał odświeżyć swoje umiejętności TIG, jeśli w ogóle je mam! Więcej informacji wkrótce, będę publikował posty o moich postępach, gdy dojdę do tego punktu.
Jestem ciekaw, jak to się potoczy z prowadzeniem rur.Dźwignia zmiany biegów wygląda dobrze w otworze!
 
Imponujące
 
Discussion starter · #31 ·
Vintage Air Front Runner

Po wielu zmaganiach w końcu zacisnąłem zęby i zdecydowałem się na zestaw Vintage Air Front Runner. Wydaje się, że ma jeden z najbardziej kompaktowych systemów. Należy jednak zauważyć, że problematyczne wyloty węża nagrzewnicy są około 1/4" NIŻEJ niż standardowa pompa wody z mojego samochodu dawcy, Camaro SS z 2010 roku. Nagwintuję mały otwór i użyję złącza Earls AN. Nagwintuję i zaślepię duży otwór, przyspawam kołnierz do spodu odlewu i nagwintuję/gwint do mocowania. Wszystko inne wygląda na to, że przejdzie z łatwością. To tylko przymiarka, dlatego koło pasowe pompy wspomagania kierownicy nie jest wciśnięte w ostateczne położenie.
Image
Image
Image
Image
Image
 
Discussion starter · #33 ·
Hej, jakie masz tam górne wahacze? Przy okazji... na dolnym złączu węża nagrzewnicy, ponieważ musi mieć kąt prosty, upewnij się, że jest szczelne i wolne od wycieków. To udręka, żeby je dokręcić, gdy już są na samochodzie. Zapytaj mnie, skąd wiem... :spanked:
Górne wahacze pochodzą od Speed Direct. Dostałem od nich również Steeriods. Myślę też, że prawdopodobnie skończę z ich dolnymi wahaczami z amortyzatorami śrubowymi, zanim wszystko się skończy. Ale pomyślałem, że poczekam i zobaczę, jak wypadnie wysokość jazdy. Wymiana dolnego wahacza nie powinna być taka trudna, gdy wszystko jest już zmontowane. Wyobrażam sobie, że dostęp do złącza przeniesionego na dół termostatu pompy wodnej byłby uciążliwy. Planuję użyć złącza 90° NPT do AN. Planuję również wykonanie bossa do przyspawania do dolnej części obudowy, aby zapewnić wystarczającą ilość materiału do dobrego zazębienia gwintu. Chciałbym usłyszeć wszelkie doświadczenia, jakie masz z tym rozwiązaniem!
 
Discussion starter · #34 ·
Górne wahacze A pochodzą od Speed Direct. Dostałem od nich również Steeriods. Myślę też, że prawdopodobnie skończę z ich dolnymi wahaczami z amortyzatorami śrubowymi, zanim wszystko się skończy. Ale pomyślałem, że poczekam i zobaczę, jak wypadnie wysokość jazdy. Wymiana dolnego wahacza nie powinna być trudna, gdy wszystko jest zmontowane. Wyobrażam sobie, że dopasowanie przeniesione na dół termostatu pompy wody byłoby trudne do uzyskania. Planuję użyć złączki 90° NPT do AN. Planuję również wykonanie wspornika do przyspawania do dolnej części obudowy, aby zapewnić wystarczającą ilość materiału do uzyskania dobrego połączenia gwintowego. Chciałbym usłyszeć wszelkie doświadczenia, jakie miałeś z tym rozwiązaniem!
Rzuciłem okiem na Twój link do budowy, przyjrzę mu się bliżej, gdy będę miał trochę więcej czasu. Widzę, że jesteś jedną z wielu ofiar Photobucket Hi-Jack. Szkoda, chciałbym zobaczyć zdjęcia. Zauważyłem również, że w 2013 roku miałeś zestaw węży podciśnieniowych do reflektorów, którego nie zamierzałeś używać. Zastanawiam się, czy przypadkiem go jeszcze masz?
 
Discussion starter · #35 ·
Porada dotycząca systemu EVAP

Szukam porady. Jestem na etapie, w którym utrwalam swój wybór ECM. Mam już nowy układ zbiornika paliwa/pompy od Vetteworks, ale zastanawiam się nad systemem EVAP. W tej chwili moim preferowanym planem jest użycie zestawu GM Performance ECM, ale studiując I/O, nie widzę żadnego rozwiązania dla sygnału do czyszczenia systemu EVAP, jak w standardowym systemie. Szukam tutaj rekomendacji od tych z was, którzy dokonali podobnej wymiany. Opcje, które mam, wahają się od całkowitego wyeliminowania systemu EVAP do w pełni funkcjonalnego systemu, takiego jak system standardowy. Będę wdzięczny za wkład!
 
Discussion starter · #36 ·
Witajcie wszyscy, przepraszam, że zniknąłem w zeszłym maju. Musiałem przerwać mój projekt i walczyć z białaczką. Czuję się teraz lepiej i od czasu do czasu wracam do warsztatu. Mój 81 C3 cierpliwie czekał! Nie jestem pewien, gdzie skończyłem i zapomniałem, jak publikowałem zdjęcia. Dowiem się tego i opublikuję kilka zdjęć tego, co zrobiłem. Cieszę się, że wróciłem!
 
Discussion starter · #37 ·
81 Resto Mod znowu w toku

Najważniejsze rzeczy, które zrobiłem od powrotu do warsztatu, to modyfikacje pompy wodnej Vintage Air i sprzęgła hydraulicznego. Wywierciłem i wspawałem "bung" na spodzie obudowy termostatu i zaślepiłem oryginalny otwór powrotny. Otwór wylotowy został wywiercony i nagwintowany. Oba będą teraz pasować do złączek NPT do AN z dużą swobodą. Ponieważ sprzęgło hydrauliczne mocuje się do ściany grodziowej pod serwem hamulcowym, martwiłem się o uginanie się ściany grodziowej z włókna szklanego. Zrobiłem szablon z papieru do wzmocnienia, które przeniesie obciążenie na zespół ramy pedału. Zrobię to z blachy stalowej 12 ga.


Image
Image
 
Discussion starter · #38 ·
Konwersja sprzęgła hydraulicznego

Z hydraulicznym sprzęgłem zacząłem się martwić o uginanie się ściany grodziowej z włókna szklanego, ponieważ teraz musi pochłaniać nacisk pedału sprzęgła. Zrobiłem płytę wzmacniającą (12 ga), która przenosi obciążenie na zespół klatki pedału. Zrobiłem również mocowanie do siłownika głównego, które wykorzystuje oryginalny otwór w ścianie grodziowej. Popychacz jest makietą, ale działa tak dobrze, że mogę go po prostu użyć zamiast zlecać obróbkę. Końcówka łożyska pręta 5/16" idealnie pasuje do fabrycznego sworznia na ramieniu pedału sprzęgła. Bardzo płynnie, bez dziwnych kątów, bez blokowania. Rozłożone do malowania proszkowego jutro.


Image


Image
Image
Image
 
Wygląda naprawdę dobrze, człowieku!
 
21 - 40 of 244 Posts