Corvette Forum : DigitalCorvettes.com Corvette Forums banner
141 - 160 of 244 Posts
Discussion starter · #141 ·
Cześć zimmej51. Czy udało Ci się kiedykolwiek naprawić problem z prowadnicami siedzeń? Włożyłem 81 siedzeń do mojego '78 i musiałem zrobić shuffle prowadnic siedzeń. Minęło już kilka lat, ale wierzę, że skończyłem z dodatkowym zestawem prowadnic. 1 siedzenie. Gdzieś. Świetna robota z Twoim samochodem! Curt
Tak, w końcu rozwiązałem problem z prowadnicami siedzeń. W końcu znalazłem 2 zestawy prowadnic manualnych, które pasują do '80(?), '81 i '82. To zaskakująco mylący temat. Aby przebrnąć przez zamieszanie, nauczyłem się prosić o prowadnice po stronie pasażera. Są one wymienne i mają ten sam numer części dla "płaskiej" podłogi po stronie kierowcy. Jakoś skończyłem z manualnym zestawem prowadnic siedzeń dla "głębokiej" podłogi po stronie kierowcy. Myślę, że trudno je znaleźć. Oczywiście WSZYSTKIE prowadnice siedzeń dla C3 są trudne do znalezienia, ponieważ leżą na złomowiskach i rdzewieją. Dzięki za dobre słowa, doceniam to! Bardzo szybko pomaluję karoserię. Zamieszczę kilka zdjęć, chyba że strasznie to zepsuję!
 
Kontury wyglądają naprawdę świetnie Zim, powierzchnia wygląda nieskazitelnie, dobra robota. Jak drzwi, maska, dach i zderzaki ułożyły się po montażu? Czy musiałeś je mocno zablokować w poprzek szczelin?
 
Discussion starter · #144 ·
Contours look really great Zim, surface looks pristine, nice job.

How did the doors, hood, top and bumpers all line up after assembly? Did you have to block them down much across the gaps?
Wyglądają naprawdę świetnie Zim, powierzchnia wygląda nieskazitelnie, dobra robota.

Jak drzwi, maska, dach i zderzaki ułożyły się po montażu? Czy musiałeś je mocno zablokować w poprzek szczelin?[/quote]

Właściwie wszystko się bardzo dobrze ułożyło, nie musiałem niczego robić w żadnym miejscu. Mimo to myślę, że warto było poświęcić czas na podwójne sprawdzenie. Na szczęście ten samochód był bardzo nieskazitelny, bez wypadków i napraw nadwozia. Wycofałem się z malowania maski i drzwi osobno, mimo że już je pomalowałem. Zacząłem się martwić, że farba nie będzie pasować, zwłaszcza ten jasny metaliczny niebieski. Więc posłuchałem twojej rady (i kilku innych osób) i ponownie je przeszlifowałem i przygotowałem. To o WIELE łatwiejsze niż ponowne przygotowywanie całego samochodu w przypadku wystąpienia niedopasowania. Nie zajęło to wcale dużo czasu.

Więc tym razem pomaluję wszystko na raz, z drzwiami i maską w ich zamontowanej orientacji. Zamierzam to zrobić rano, chyba że zacznie padać tutaj w sercu kraju. Mam nadzieję, że jutro uda mi się zamieścić kilka zdjęć w kolorze niebieskim!
 
Wygląda na to, że możesz mieć ładną pogodę. Czekam na niebieskie zdjęcia
 
Discussion starter · #147 ·
Wygląda na to, że możesz mieć ładną pogodę. Czekam na niebieskie zdjęcia
Tak, dzisiaj nas zmoczyło. Wilgotność tak gęsta, że można ją kroić nożem. Ma tak być przez cały weekend, więc może na początku przyszłego tygodnia. Spędziłem dzień na bardzo potrzebnym sprzątaniu w warsztacie.
 
Discussion starter · #153 ·
Domowej roboty dopływ powietrza do kabiny lakierniczej

Wow ZimmeJ, To wygląda niesamowicie! Naprawdę fajny warsztat, gdzie idzie natrysk? :huh:
Cześć Slofut, zamieszczę system obsługi powietrza, którego używam w moim warsztacie "wszystko w jednym". Od razu trzeba powiedzieć, że jest to tylko system, który wymyśliłem w oparciu o moje doświadczenia przez wiele lat, o których nie chcę myśleć! Ponadto, konfiguracja taka jak ta nie nadaje się do częstego lub produkcyjnego użytku. Działa dobrze dla nas, hobbystów, którzy nie mają mnóstwa pieniędzy na prawdziwą kabinę lakierniczą i nie malują samochodów zbyt często. Prawdopodobnie łamie też wszelkiego rodzaju prawa EPA!

I tak, używam wentylatorów klatkowych, ponieważ przenoszą ogromne ilości powietrza przy stosunkowo niewielkich rozmiarach. Nie są idealne do wyciągu, ponieważ na łopatkach ostatecznie gromadzi się osad, nawet przy użyciu specjalnie wykonanych filtrów do kabin lakierniczych. Jestem również świadomy tego, że nie zaleca się przepuszczania spalin przez silnik elektryczny. Preferowaną metodą jest użycie wentylatora z napędem pasowym z silnikiem na zewnątrz wyciągu. Mam duże doświadczenie w kalibracji i używaniu instrumentów LEL (Lower Explosive Limit) i mogę z całą pewnością powiedzieć, że strumień powietrza wylotowego nawet nie rejestruje się na mierniku. Zmierzyłem to.

Ponownie, jako hobbyści, po prostu nie natryskujemy wystarczająco dużo w sposób ciągły, aby to był problem. Niemniej jednak, spróbuj tego na własne ryzyko, jeśli chcesz spróbować. Więc oto obowiązkowe ostrzeżenia!

Lata temu dowiedziałem się, że ważne jest utrzymanie dobrego przepływu powietrza, czyli "kurtyny powietrznej", poruszającej się nad samochodem podczas malowania. To znacznie zmniejszy "opad" cząstek, które osadzają się na mokrej farbie. Przepływ powietrza po prostu je zdmuchuje. Kolejnym logicznym krokiem było więc filtrowanie powietrza dmuchanego nad samochodem. Zbudowałem tę jednostkę zasilania powietrzem w zaledwie kilka godzin. Użyłem płyty OSB 7/16" i pociąłem kilka desek 1 x 4" na szerokość 2". Użyłem ich do przyklejonych listew. W ten sposób pudełko można zdemontować, jeśli zdecyduję się je zachować. Wentylator pochodził od znajomego z branży HVAC. Zawsze je wyrzucają. Ten ma silnik 3/4 KM i przemieszcza około 1500 cfm. Dostałem arkusz sklejki 4 x 8 i wyciąłem kawałek, który pasowałby ciasno do ramy drzwi mojego warsztatu. Następnie wyciąłem otwór w sklejce, w który zmieściłoby się pudełko. Aby go użyć, po prostu otwieram drzwi, wkładam sklejkę w ramę drzwi, wsuwam komorę powietrzną do i przez sklejkę. Rozmiar filtra to 20" x 30". Tak to wygląda:
Image



Image



Image


Następnie, wewnątrz, podłączyłem dwa 8" elastyczne przewody do dwóch regulowanych 8" przewodów na górze skrzynki powietrznej. (Uwaga: Na tym zdjęciu skrzynka powietrzna nie jest w pozycji w "drzwiach" ze sklejki.)

Image


Drugi koniec węży łączy się z "kolektorem" z dwoma regulowanymi 8" przewodami. Kolektor po prostu wisi na mojej drabinie.

Image


To jest system świeżego powietrza. Następnie wentylator wyciągowy. Musi mieć większy wentylator o większej wydajności niż wentylator świeżego powietrza. Znalazłem w Internecie prawie nowy wentylator 1 KM 2600 cfm za 35 $. Następnie zbudowałem wokół niego skrzynię, która jest otwarta z 3 stron. 4 strona ma komorę, która wystaje na dole drzwi nad głową mojego warsztatu. Ważne jest, aby wentylator wyciągowy przemieszczał znacznie więcej niż wentylator świeżego powietrza. Otwory na skrzyni wentylatora wyciągowego mają wymiary 20" x 30". Pokryłem je komercyjnym materiałem filtrującym do wyciągu z kabiny lakierniczej.

Image


Image


To ustawienie działa bardzo dobrze. Nadal dostaję kilka śmieciowych "gnid" w farbie, ale wcale nie tak dużo, jak przy malowaniu bez wentylatorów.

Kolejnym łatwym do wykonania i bardzo skutecznym urządzeniem jest słup oświetleniowy na tym zdjęciu. Znalazłem światła LED w Home Depot. Są bardzo jasne i są dostarczane w zestawach po 2 światła. Są dostarczane z uchwytami montażowymi, przewodami połączeniowymi i przewodami zasilającymi. Słup to nic innego jak paski 2" x 3/4" z desek 1 x 4". Wywierciłem w nich otwór, aby górny słup można było ustawić pod kątem. Dolny słup jest zakotwiczony przez białe plastikowe wiadro, które jest w połowie wypełnione mieszanką betonową. Po prostu wymieszałem beton, włożyłem w niego dolny słup i czekałem, aż beton stwardnieje. Nie są trudne do przenoszenia i bardzo trudno je przewrócić. Starannie umieszczone sztuczne światło jest kluczem do nałożenia odpowiedniej ilości natrysku. Musisz być w stanie zobaczyć odbicie tego, co natryskujesz, w przeciwnym razie najprawdopodobniej będziesz miał suchy natrysk lub zacieki.

Image
 
Discussion starter · #155 ·
Chłodnica do zamiany LSx w 81 C3

Mam pytanie, z którym mógłbym sobie poradzić. Wkrótce będę musiał wstępnie dopasować chłodnicę przed ostatecznym montażem. Planowałem użyć Dewitt P/N 6139077M. Jest to element z naturalnym wykończeniem (aluminium) i do manualnej skrzyni biegów.


Powiedziano mi, że zespół chłodnicy/wentylatora OEM z nadwozia F z lat 1998-2002 będzie pasował z niewielkimi lub żadnymi modyfikacjami. Istnieje bardzo duża różnica w cenie między tymi dwoma elementami.



Czy ktoś może potwierdzić dopasowanie chłodnicy F-body do późnego modelu C3?
 
Discussion starter · #156 ·
Adaptery do fotela C6 w C3

Oto kilka adapterów, które zrobiłem, aby zamontować fotele C6 w moim C3 z 81 roku. Wcześniej wymieniłem głęboką miskę podłogową po stronie kierowcy na płytką. Celem było stworzenie trochę miejsca dla układu wydechowego.

Po zbadaniu kilku podejść do montażu foteli C6, postanowiłem spróbować zrobić własne. Nie byłem zachwycony dostępnymi "płytami" adaptera, więc pogrzebałem w moim warsztacie i znalazłem wystarczająco dużo surowca, aby zrobić adaptery. Długa płyta to stal 1/8", klocki dystansowe to stal 3/16", a "klin" z tyłu płyt jest wycięty z kwadratowej rury stalowej 3/4".

Pozbyłem się zmotoryzowanych regulatorów foteli z foteli C6. Teraz mają ręczne regulatory przód-tył, dźwignia regulacji oparcia fotela nadal działa, podobnie jak zwalnianie oparcia fotela za zagłówkiem. Wysokość jest problemem w przypadku tych foteli i chciałem utrzymać wysokość fotela tak nisko, jak to możliwe. Myślę, że to mniej więcej najniższa wysokość, na jakiej można je zamontować bez poważnej modyfikacji samej ramy fotela.

Zdjęcia powinny być oczywiste. Adaptery mają kilka otworów, które nie zostały użyte, ponieważ nie zauważyłem, że cokoły prowadnic fotela (z przodu) nie są swoimi lustrzanymi odbiciami. Musiałem tylko przenieść otwór montażowy, aby zwolnić cokół. Może to da ci kilka pomysłów, jeśli rozważasz taką zamianę.

Oto gotowe płyty adaptera:
Image


Image


Image


Image


Image


Image


Image


Image


Image


Image


Następny przystanek dla foteli to tapicernia na zamówienie pokrowców. Przy okazji, czy ktoś potrzebuje szyn silnika fotela do C6?
 
Mam pytanie, z którym mógłbym sobie poradzić. Wkrótce będę musiał wstępnie dopasować chłodnicę przed ostatecznym montażem. Planowałem użyć Dewitt P/N 6139077M. To naturalne wykończenie (aluminium) i element do manualnej skrzyni biegów.


Powiedziano mi, że zespół chłodnicy/wentylatora OEM z nadwozia F z lat 1998-2002 będzie pasował z niewielkimi lub żadnymi modyfikacjami. Istnieje bardzo duża różnica w cenie między tymi dwoma.



Czy ktoś może potwierdzić dopasowanie chłodnicy F-body do późnego modelu C3?
Nie mogę potwierdzić konfiguracji chłodnicy/wentylatora fbody, ale czytałem to samo.

Jeśli chodzi o chłodnicę dewitts ls. Miałem do czynienia z przegrzewaniem się mojego ls3 (225-230*) na biegu jałowym przez 30+ minut z włączoną klimatyzacją i 95* na zewnątrz. Po wykluczeniu wszystkich innych tanich opcji naprawy wydałem pieniądze na wentylatory spal, ale uzyskałem te same wyniki (od lat mam wentylatory ford focus). Zdecydowałem się na chłodnicę lsx od dewitts, która ma ten sam rozmiar rury co moja zwykła chłodnica dewitts, ale była podwójnym przejściem z linią parową. Tam też żadnych zmian. Zacząłem umieszczać osłony termiczne na kolektorach i rzeczy, aby odpowietrzyć komorę silnika. Wydaje się, że jesień już nadeszła, więc będzie trzeba poczekać do następnego lata, aby przetestować wysokie temperatury.

Tym razem nie byłem tak pod wrażeniem jakości dewitts. Jeden gwintowany kołek miał w nim/na nim spoinę (musiałem przeprowadzić gwintownik, aby wyczyścić gwinty), a gwinty nadal miały w sobie metal, który nie został wyczyszczony. Bardzo smutne dla kosztu produktu.

Ponadto summitt ma znacznie lepsze ceny niż rzeczywisty producent. To było jak wyrywanie zębów, żeby producent zwrócił mi 30 dolarów.

Świetna robota jak zwykle! Bardzo imponujące!:partyon:

Image
 
Discussion starter · #159 ·
Nie mogę potwierdzić konfiguracji chłodnicy/wentylatora fbody, ale czytałem to samo.

Jeśli chodzi o chłodnicę dewitts ls. Zmagam się z przegrzewaniem mojego ls3 (225-230*) na biegu jałowym przez 30+ minut z włączoną klimatyzacją i 95* na zewnątrz. Po wykluczeniu wszystkich innych tanich opcji naprawczych wydałem pieniądze na wentylatory spal, ale miałem te same wyniki (od lat mam wentylatory ford focus). Zdecydowałem się na chłodnicę lsx firmy dewitts, która ma ten sam rozmiar rury co moja zwykła chłodnica dewitts, ale była dwuprzelotowa z przewodem parowym. Tam też bez zmian. Zacząłem zakładać osłony termiczne na kolektory i coś, co ma odpowietrzyć komorę silnika. Wydaje się, że jesień już nadeszła, więc będzie trzeba poczekać do następnego lata, aby przetestować wysokie temperatury.

Tym razem nie byłem tak pod wrażeniem jakości dewitts. Jeden gwintowany kołek miał w nim/na nim spoinę (musiałem przeprowadzić gwintownik, aby wyczyścić gwinty), a gwinty nadal miały w sobie metal, który nie został wyczyszczony. Bardzo smutne jak na koszt produktu.

Ponadto summitt ma znacznie lepsze ceny niż sam producent. To było jak wyrywanie zębów, żeby zmusić producenta do zwrotu 30 dolarów.

Świetnie wyglądająca praca jak zwykle! Bardzo imponujące!:partyon:

Image
Cześć Bluday, dzięki za info, dobrze wiedzieć. Jestem prawdopodobnie miesiąc lub 2 przed etapem chłodnicy, więc będę miał szansę sprawdzić tę rzecz F body. Nienawidziłem słyszeć, że chłodnica Dewitts miała tego rodzaju problemy. Nadal są na mojej liście "możliwości" dla nowej chłodnicy, ale sprawia to, że chcę poszukać trochę mocniej odpowiednich alternatyw. Denerwujące jest płacenie takich pieniędzy za coś, co trzeba naprawić, zanim będzie można z tego skorzystać!
 
Będę miał okazję sprawdzić tę rzecz z nadwoziem F. Nie chciałem słyszeć, że chłodnica Dewitts miała tego rodzaju problemy. Nadal są na mojej liście "możliwości" dla nowej chłodnicy, ale sprawia, że chcę poszukać trochę mocniej odpowiednich alternatyw. Denerwujące jest płacenie takich pieniędzy za coś, co trzeba naprawić, zanim będzie można z tego skorzystać!
Dobrze. Musimy cofnąć tę rozmowę o krok. Zamawiamy 2-6 chłodnic od DeWitts każdego miesiąca przez ostatnie ~9 lat. Czasami dla C2, czasami dla C6, czasami z chłodnicą oleju silnikowego (EOC), czasami w czarnym lodzie. Mieliśmy kilka lat temu jedną, która dotarła do nas z dziurą w pudełku i została uszkodzona podczas wysyłki i musieliśmy ją zwrócić. To JEDYNY problem, jakiego doświadczyliśmy z firmą, z którą prowadzimy interesy od wielu lat. Żużel w gwintowanym otworze jest do bani. Ale to się zdarza. I potępiać dobrą markę z powodu nieusuniętego kawałka zadzioru?

A co z tym nadwoziem F? Corvette to nadwozia Y. Myślę, że zanim zacznę ponownie projektować moje wsporniki rdzenia pod odpowietrznik parowy, może po prostu dodam jeden z nich do górnego węża i podłączę go do odpowietrznika parowego wychodzącego z doliny:
https://www.summitracing.com/parts/...RCLARIsAGCJWBom4mm-9uI_btJtO4uUOVO7nnibvgB3JYF7WDJTcl_iipzb77BFqg8aAg3dEALw_wcB

Następnie możesz użyć dowolnej chłodnicy. Cholera, zachowaj swoją obecną chłodnicę. Ale przynajmniej nie będziesz próbował wcisnąć czegoś do swojego samochodu, co zostało stworzone tak, aby pasowało do zupełnie innego samochodu.
 
141 - 160 of 244 Posts